VŠEOBECNÍ OBCHODNÍ PODMÍNKY ANDRII KONDAKOV KONDAKOV MASSAGE ACADEMY
Všeobecní obchodní podmínky pro kurzy, workshopy, semináře a jiné vzdělávací akce
Článek I. Úvodní ustanovení a vymezení pojmů
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „OP“) podrobně vymezují a upravují práva a povinnosti smluvních stran, tj. Provozovatele – Andrii Kondakov (Kondakov Massage Academy), IČO 08064407, se sídlem Korunní 968/31, 120 00 Praha 2, Česká republika – a Zákazníka, který uhradí:
– kurzovné za jakékoli prezenční nebo online školení,
– účast na workshopu nebo semináři,
– či jinou vzdělávací akci,
(dále jen „vzdělávací akce“), a to jako smluvních stran nepojmenované smlouvy uzavírané dle § 1746 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, případně smlouvy kupní dle § 2079 a násl. téhož zákona, nebo jiného smluvního vztahu.
1.2 „Potvrzením účasti“ se rozumí elektronické potvrzení, které Zákazník obdrží na e-mailovou adresu uvedenou v objednávkovém formuláři na webových stránkách https://kondakov.cz, a to po provedení platby za vybranou vzdělávací akci s uvedením konkrétního data, času a místa konání.
1.3. „Personálem“ se rozumí pověření zaměstnanci Provozovatele zajišťující provoz vzdělávací akademie, a to zejména provozní pracovníci, ostraha, lektoři, kameramani, administrativní pracovníci a vedoucí provozu akademie.
1.4 Uzavřením smlouvy, ke kterému dochází úhradou zvolené vzdělávací akce, vyjadřuje Zákazník souhlas s těmito OP včetně všech jejích nedílných příloh. Tyto OP tvoří nedílnou součást všech smluvních ujednání mezi Provozovatelem a Zákazníkem a jsou pro obě smluvní strany závazné.
1.5. Tyto OP nebo jejich jednotlivá ustanovení lze vyloučit nebo nahradit pouze výslovným ujednáním smluvních stran v písemné formě.
1.6. Vaše osobní údaje budou zpracovávány v souladu s našimi zásadami ochrany osobních údajů. Máte-li jakýkoliv dotaz týkající se Vašich osobních údajů nebo chcete, aby Kondakov Massage Academy pozměnila nebo opravila jakoukoli nepřesnost u Vašich osobních údajů, přečtěte si prosím Zásady ochrany osobních údajů, a vyžádejte si další informace nebo nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu kurz@kondakov.cz.
1.7 Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky. Práva a povinnosti neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
1.8 V případě, že bude po obdržení přihlášky Zákazníka kapacita vzdělávací akce již naplněna, informuje o této skutečnosti Andrii Kondakov (Kondakov Massage Academy) Zákazníka bez zbytečného odkladu. Účast na akci bude umožněna Zákazníkům v pořadí, v jakém byly doručeny přihlášky.
1.9 Andrii Kondakov (Kondakov Massage Academy) si vyhrazuje právo v odůvodněných případech přiměřeně změnit podmínky konání vzdělávací akce. V případě takové změny je povinen tuto skutečnost oznámit Zákazníkovi v dostatečném předstihu, a to prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v přihlášce.
1.10 Andrii Kondakov (Kondakov Massage Academy) si dále vyhrazuje právo vzdělávací akci zrušit před jejím konáním v případě, že nebude naplněna minimální kapacita účastníků. V takovém případě je povinen bez zbytečného odkladu informovat Zákazníka o zrušení akce a zároveň vrátit celou uhrazenou cenu akce na bankovní účet, ze kterého byla platba provedena, za předpokladu, že již došlo k její úhradě.
Článek II. Cena a úhrada za účast na vzdělávací akci
2.1. Úhrada účasti na vzdělávací akci se dále řídí těmito obchodními podmínkami.
2.2. Provozovatel přijímá úhradu účasti na vzdělávací akci prostřednictvím platebních karet (např. VISA, MasterCard) nebo bankovním převodem na účet.
2.3. Zákazník je při úhradě účasti na vzdělávací akci povinen ověřit správnost odesílané finanční částky, zvoleného termínu, názvu vzdělávací akce a její jazykové verze. Reklamace vad spočívajících v nesprávně zadané částce, termínu, názvu nebo jazykové verzi kurzu, uplatněné po provedení platby, není Provozovatel povinen uznat.
2.4. Cena vzdělávací akce je na webové stránce akce uvedena včetně všech daní, poplatků a nákladů spojených s jejím poskytnutím. Na webové stránce akce mohou být rovněž uvedeny slevy a podmínky pro jejich poskytnutí.
2.5 Cena nezahrnuje náklady na dopravu na místo konání akce ani náklady na ubytování. Tyto náklady si zajišťuje Zákazník samostatně, není-li na webové stránce akce výslovně uvedeno jinak.
2.6 V případě, že Zákazník prokáže splnění podmínek pro poskytnutí slevy, jak jsou uvedeny na webové stránce akce, vzniká mu právní nárok na slevu.
2.7 Fakturace ceny probíhá způsobem uvedeným na webové stránce akce. Rezervace místa na akci je platná až po úplném uhrazení ceny.
2.8 V případě bezhotovostní platby se povinnost Zákazníka uhradit cenu považuje za splněnou okamžikem připsání celé částky ceny na bankovní účet Andrii Kondakov (Kondakov Massage Academy).
2.9 V případě platby v cizí měně nebo platby ze zahraniční banky mohou být Zákazníkovi účtovány poplatky a náklady související se zvoleným způsobem platby. Veškeré náklady a poplatky spojené se zvoleným způsobem úhrady ceny – zejména transakční poplatky účtované bankou, vydavatelem platební karty nebo poplatky za převod měny – nese v plné výši Zákazník.
2.10 Mezinárodní bezhotovostní platby je Zákazník povinen provést s platební instrukcí „OUR“ (veškeré bankovní poplatky hradí odesílatel – Zákazník). Výjimku tvoří platby v rámci Evropské unie provedené v měně EUR, které mohou být provedeny s instrukcí „SHA“ (Zákazník hradí poplatky své banky, Provozovatel hradí poplatky své banky).
V případě, že jakékoli náklady Zákazníka související s platbou budou požadovány po Provozovateli nebo strženy z uhrazené ceny, nebude cena považována za plně uhrazenou a Provozovatel je oprávněn požadovat po Zákazníkovi odpovídající doplatek.
Článek III . Povinnosti Zákazníka a provozní podmínky vzdělávací akce
3.1 Zákazník je povinen se před konáním vzdělávací akce seznámit s informacemi a pokyny k organizaci akce, zejména se seznamem nezbytných pomůcek a doporučeného vybavení, které obdrží po úhradě kurzovného. Tento seznam může obsahovat například požadavky na vhodné a pohodlné oblečení, obuv či jiné pomůcky, které nejsou poskytovány Provozovatelem, pokud není výslovně uvedeno jinak.
3.2 Provozovatel nenese odpovědnost za znečištění oděvu nebo obuvi Zákazníka během konání akce, zejména v souvislosti s používáním masážních olejů nebo jiných látek nezbytných pro výuku.
3.3 Občerstvení a stravování (včetně oběda) nejsou v rámci vzdělávací akce zajišťovány, pokud není v popisu konkrétní vzdělávací akce výslovně uvedeno jinak.
3.4 Nedodržení pokynů a pravidel organizace vzdělávací akce ze strany Zákazníka nezakládá nárok na kompenzaci, vrácení části kurzovného, slevu či jinou formu náhrady.
3.5 Zákazník nebo schválený náhradník (viz čl. 4.5 těchto OP) je povinen při vstupu do vyhrazených (placených) prostor vzdělávací akce předložit ke kontrole potvrzující e-mail.
Personál Provozovatele je oprávněn při této kontrole ověřit jméno a příjmení Zákazníka, případně náhradníka, a v případě důvodného podezření na zneužití vstupenky požádat o předložení občanského průkazu za účelem ověření totožnosti a zamezení neoprávněného vstupu, zejména použití vstupenky neoprávněnou osobou.
Článek IV. Storno podmínky a vrácení úhrady za účast na vzdělávací akci
4.1. Zákazník je oprávněn uplatnit žádost o vrácení úhrady za účast na vzdělávací akci výhradně prostřednictvím organizačního oddělení, a to zasláním e-mailu na určenou kontaktní e-mailovou adresu: kurz@kondakov.cz.
4.2. Úhradu lze vrátit za následujících podmínek:
4.2.1 Zákazník má právo požádat o vrácení zaplacené částky za účast na vzdělávací akci, pokud tak učiní nejpozději 15 kalendářních dnů před konáním akce. V tomto případě je Poskytovatel povinen vrátit Zákazníkovi plnou uhrazenou částku, přičemž je oprávněn účtovat administrativní poplatek ve výši 200 Kč.
4.2.2 V případě zrušení účasti ve lhůtě 3–14 kalendářních dnů před konáním vzdělávací akce je Poskytovatel povinen vrátit Zákazníkovi zaplacenou částku poníženou o administrativní poplatek ve výši 40 % z ceny vzdělávací akce jako náhradu za vzniklé náklady.
4.2.3 Méně než 3 dny před konáním akce již vrácení vstupného není možné a Zákazníkovi v tomto případě nevzniká nárok na jakoukoli kompenzaci.
4.4. V případě, že se Zákazník na vzdělávací akci nedostaví, nebo z ní odejde předčasně, nevzniká mu nárok na vrácení zaplacené částky ani na jakoukoli formu odškodnění. V takovém případě si Poskytovatel ponechává 100 % z uhrazené částky jako smluvní plnění.
4.5 Zákazník je oprávněn vyslat na vzdělávací akci náhradníka. O této skutečnosti je povinen informovat Poskytovatele předem písemně na e-mailovou adresu kurz@kondakov.cz. Účast náhradníka podléhá výslovnému souhlasu Poskytovatele, který bude Zákazníkovi potvrzen formou odpovědi na jeho e-mail a tím umožní náhradníkovi účast na akci. Pokud Zákazník informaci o náhradníkovi neposkytne včas nebo nezíská výslovné potvrzení Poskytovatele, není Poskytovatel povinen umožnit náhradníkovi účast na akci.
Náhradník v takovém případě přebírá veškerá práva a povinnosti vyplývající z těchto obchodních podmínek. Zákazník je zároveň povinen náhradníka s těmito obchodními podmínkami a organizačními informacemi seznámit. V opačném případě nelze přihlížet k případným námitkám náhradníka týkajícím se organizace, obsahu nebo podmínek konání akce.
4.6 Vrácení úhrady za vzdělávací akci zprostředkované třetí stranou (např. spolupracující firmou, zprostředkovatelem – včetně případů náhradníků – nebo překupníkem) je možné výhradně u této třetí strany, nikoli u Poskytovatele. Zákazník v takovém případě nemá vůči Poskytovateli nárok na vrácení uhrazené částky ani na jakoukoli náhradu škody.
Článek V. Reklamace
5.1 Zákazník má právo se před podáním přihlášky seznámit se zaměřením a kvalitou akce prostřednictvím informací uvedených na webových stránkách akce. Z tohoto důvodu není Zákazník oprávněn po absolvování akce požadovat vrácení již uhrazené částky z důvodu, že akce neodpovídala jeho očekáváním. Akci je možné reklamovat v průběhu jejího konání nebo bez zbytečného odkladu po jejím skončení. Vady zjištěné dodatečně je Zákazník povinen reklamovat bez zbytečného odkladu poté, co se o nich dozví.
5.2 V případě vadného poskytnutí služby v rámci akce má Zákazník zejména tato práva:
- a) právo na bezplatné odstranění vady, je-li to možné (zejména pokud je reklamace uplatněna během konání akce);
- b) právo na přiměřenou slevu z ceny, není-li vadu možné odstranit v průběhu akce;
- c) právo na odstoupení od smlouvy, pokud se jedná o podstatné porušení smlouvy.
5.3 Reklamace z jiných důvodů, než jsou uvedeny výše, může Zákazník uplatnit zasláním e-mailu na adresu: kurz@kondakov.cz. Reklamace musí obsahovat:
- jméno a příjmení Zákazníka,
- datum a místo konání akce, které se reklamace týká,
- popis reklamované vady a její projevy.
5.4 Zákazník je povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu od zjištění vady, ideálně ještě v průběhu akce. Reklamaci lze uplatnit ústně během akce, a/nebo následně e-mailem či doporučeným dopisem. Při reklamaci je Zákazník povinen co nejpřesněji popsat, v čem vadu spatřuje.
5.5 Okamžikem uplatnění reklamace se rozumí okamžik, kdy byla Andrii Kondakov (Kondakov Massage Academy) oznámena existence vady a současně bylo uplatněno konkrétní právo z vadného plnění.
5.6 Provozovatel vyrozumí Zákazníka o přijetí reklamace nejpozději do 3 pracovních dnů od jejího doručení, pokud se strany nedohodnou jinak. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se Provozovatel a Zákazník nedohodnou jinak.
5.7 V případě, že Zákazník za sebe vyšle náhradníka, jehož účast na vzdělávací akci byla Poskytovatelem umožněna (viz čl. 4.5 těchto OP), stává se tento náhradník osobou oprávněnou plnění přijmout a je oprávněn vůči Poskytovateli uplatňovat práva z vadného plnění ve smyslu § 1914 a § 1925 občanského zákoníku.
V případě, že reklamaci uplatní osoba, která nebyla předem schválena jako náhradník dle čl. 4.5 těchto OP, není Poskytovatel povinen se takovou reklamací zabývat.
Článek VI. Spotřebitelské spory
6.1 V případě, že Zákazník je spotřebitelem a dojde ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Zákazník podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 44
110 00 Praha 1
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Zákazník může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Článek VII. Závěrečná ustanovení
Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související se Smlouvou mezi Poskytovatelem a Zákazníkem probíhá v písemné formě prostřednictvím elektronické pošty (e-mailu).
V případě, že se některé ustanovení těchto obchodních podmínek stane neplatným, neúčinným nebo nepoužitelným, nahrazuje se takovým ustanovením, které svým významem a účelem nejvíce odpovídá původnímu ustanovení. Neplatnost, neúčinnost ani nepoužitelnost jednoho ustanovení nemá vliv na platnost, účinnost a použitelnost ostatních ustanovení.
Jakékoli změny či doplnění smlouvy (včetně těchto obchodních podmínek) musí být provedeny výhradně písemnou formou.
Poskytovatel si vyhrazuje právo kdykoliv jednostranně změnit tyto obchodní podmínky dle svého uvážení. Práva a povinnosti vyplývající z účasti na vzdělávací akci se řídí zněním obchodních podmínek, se kterým Zákazník vyjádřil souhlas v okamžiku uzavření smlouvy.
V případě rozporu mezi českou verzí těchto obchodních podmínek a jejich verzí v jiném jazyce má přednost česká verze.
Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 16. 5. 2025