čl. I Předmět všeobecných podmínek
Andrii Kondakov, 08064407, Korunni 968/31, Praha 2, 120 00, (dále jen poskytovatel služeb) vydává tyto Všeobecné obchodní podmínky pro nabízené služby, poskytované mimo systém veřejného zdravotního pojištění v provozovnách:
- Korunní 968/31, Praha 2, Vinohrady (Salon Cherubino)
- Pitterova 2878/5, Praha 3, Žižkov (Fitness centrum CLEO GYM)
- Mánesova 753/15, Praha 2, Vinohrady
– masážní procedury a další konzultace související s poskytováním masáží klientům (dále jen služby), které upravují smluvní vztahy a vymezují práva a povinnosti poskytovatele a Klientů. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřené v souladu s právním řádem České republiky a smluvní vztahy s Klientem – občanem, které nejsou upravené v těchto Všeobecných obchodních podmínkách, se řídí občanským zákoníkem v platném znění.
Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy, které neupravují tyto VOP, občanským zákoníkem (zákon číslo 89/2012 Sb. v platném znění) a zákonem o ochraně spotřebitele (zákon číslo 634/1992 Sb. v platném znění).
Služby budou zaměstnanci nebo smluvní partneři poskytovatele služeb poskytovat Klientům v objektu provozovny.
čl. II Objednávání služeb a uzavření smlouvy
Službu si Klient objedná písemnou objednávkou, kterou zašle prostřednictvím messengerů, nebo elektronickou poštou na adresu: amacord1990@gmail.com, případně osobně na adrese poskytovatele. Registrace do služby je možná i telefonicky nebo pomocí online rezervačního systému.
Okamžikem potvrzení služby je v každém případě odeslání potvrzení ze strany Poskytovatele služby v jakékoli elektronické podobě klientovi s uvedením data, času a obsahu služby. Po řádně vystavené a podané objednávce je Klient svou objednávkou vázán a bere na vědomí možné sankce vyplývající z ustanovení článku V. těchto Všeobecných obchodních podmínek.
Vystavená objednávka musí obsahovat tyto podstatné náležitosti:
- jméno a příjmení klienta,
- e-mailová adresa,
- telefon.
Dále objednávka musí obsahovat:
- rozsah a specifikaci požadovaných služeb, resp. procedury,
- datum vystavení objednávky а vyhrazený čas pro poskytování služeb.
Objednávka Klienta je návrhem smlouvy a samotná smlouva je uzavřena potvrzením objednávky Poskytovatelem, kterou vzniká mezi Klientem a Poskytovatelem smluvní vztah o poskytnutí služeb se všemi důsledky z tohoto smluvního vztahu a těchto Všeobecných obchodních podmínek.
Zasláním objednávky Klient stvrzuje, že se seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách https://kondakov.cz/vseobecni-obchodni-podminky/.
Kromě služby poskytované přímo poskytovatelem služby si klient může zakoupit dárkový certifikát za libovolnou částku již od 1000 Kč. Certifikát je osobní a platný 4 (čtyři) měsíce od data jeho zakoupení. Není-li certifikát použit ve stanovené lhůtě, lhůta se neobnovuje a nelze ji prodloužit.
čl. III Práva a povinnosti poskytovatele
Základní práva Klienta:
- právo na poskytnutí služeb v rozsahu a kvalitě dle potvrzené objednávky,
- právo na informace o všech skutečnostech, které jsou známy, a které se dotýkají objednaných služeb,
- právo na ochranu osobních dat. Uplatněním objednávky vyslovuje Klient souhlas s tím, aby v souladu s ustanovením zákona Poskytovatel zpracovával chráněné osobní údaje Klienta, a to výhradně k úkonům, nezbytným pro plnění ze smlouvy a po dobu, která je nezbytná k účelu jejich zpracování.
Základní povinnosti Klienta:
- obstarat si všechny potřebné doklady nutné k zajištění služby,
- zajistit u osob mladších 18 let nebo osob, jejichž zdravotní stav to vyžaduje doprovod a dohled dospělé osoby,
- zajistit souhlas zákonného zástupce při účasti osoby mladší 18-ti let bez jeho doprovodu,
- dostavit se včas a na místo čerpání sjednaných služeb, přičemž se Klient v objednaném termínu prokáže, potvrzením objednávky a dokladem o zaplacení služeb,
- dodržovat stanovený program procedur,
- uhradit objednané služby v plné výši a včas před jejich poskytnutím,
- počínat si tak, aby nedocházelo ke škodám na zdraví nebo majetku na úkor ostatních klientů a poskytovatele služeb a uhradit případnou škodu, kterou Klient způsobil poskytovatelům služeb v rámci čerpání služeb.
Povinnosti Poskytovatele:
- zajistit osobám uvedeným v objednávce poskytnutí služeb specifikovaných v této objednávce v souladu s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami a obecně závaznými právními předpisy,
- poskytnout Klientovi služby v termínu, rozsahu a kvalitě dle potvrzené objednávky,
- pravdivě a řádně informovat Klienta o všech skutečnostech, týkajících se sjednaných služeb, které jsou pro plnění ze smlouvy důležité, a které jsou známy,
- při zpracovávání osobních údajů Klienta dbát, aby klient neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a na ochranu před neoprávněným zasahováním do jeho soukromého a osobního života.
Poskytovatel služby má právo odmítnout poskytnutí služby klientovi v případě zdravotních kontraindikací nebo jiných faktorů bránících poskytnutí služby, v případě rozporu mezi zdravotním stavem klienta a očekávanou službou, jakož i v případech dřívějšího porušení smluvních podmínek ze strany klienta (zejména, nikoli však výlučně: nedostavení se klienta, nezaplacení za službu, na kterou byl rezervován čas, nezaplacení (včetně částečného) za poskytnutou službu a jakékoli jiné porušení povinností klienta).
čl. IV Platební podmínky
Všechny ceny procedur a služeb Poskytovatele jsou uvedeny v nabídkových listech a v příslušných cenících a zahrnují služby v nich uvedené. Úhradu objednaných služeb provádí Klient formou 100% zálohy za jím objednané a potvrzené služby. Záloha musí být uhrazena nejpozději při akceptaci objednávky.
Způsob úhrady:
- v hotovosti,
- platebními kartami,
- platebními poukázkami (platba dárkovým certifikátem),
- na účet poskytovatele služeb: 2570418002/5500,
- pro online rezervace pomocí platebních systémů Stripe, EasyWeek.
čl. V Odstoupení od smlouvy
Klient má právo kdykoliv odstoupit od potvrzené objednávky služby. Toto odstoupení musí být provedeno písemnou formou a oznámení o odstoupení musí být prokazatelně doručeno. Klient může zrušit potvrzenou závaznou objednávku jen do dne sjednané služby a jen zaplacením částky odstupného (storno poplatku):
- Pokud klient zruší svůj termín méně než 12 hodin před jeho začátkem, náklady na proceduru hradí v plné výši klient, a pokud již byly uhrazeny, platba se nevrací a zůstává majetkem poskytovatele služeb.
- V případě zrušení termínu méně než 24 hodin před zahájením procedury (služby) lze termín převést v jiný den a čas v souladu s harmonogramem poskytovatele služeb a v závislosti na dostupnosti а pouze JEDNOU, a v případě opakovaného převodu se platba nezapočítává a rovněž zůstává majetkem poskytovatele služby. Toto pravidlo platí jak pro rezervace provedené telefonicky nebo emailem, tak i pro rezervace provedené prostřednictvím online registračního systému. Při zrušení termínu více než 24 hodin před zahájením procedury (služby) je platba vrácena minus manipulační poplatek 200 Kč.
Poskytovatel může od vymáhání storno poplatku ustoupit, jestliže Klient nečerpal služby z vážných důvodů, které byly řádně prokázány. Storno poplatek se nehradí v těchto dohodnutých případech – úmrtí, infekční a potvrzená zdravotnickým zařízením nemoc klienta, živelná pohroma znemožňující absolvování procedur v dohodnutém termínu.
V případě stornované objednávky provede Poskytovatel nejpozději do 21 dnů vyúčtování a vrácení zaplacené zálohy Klientovi s odečtenými storno poplatku, pokud tento vznikne.
Poskytovatel může odstoupit od potvrzené objednávky z důvodů závažného porušení povinností Klienta (např. neuhrazení včas a v plné výši ceny objednaných služeb), stanovených v těchto Všeobecných obchodních podmínkách, a to bez nároku na další plnění.
čl. VI Reklamace
Reklamace již poskytnutých služeb v plném rozsahu nebude akceptována. Pokud má klient stížnosti na svůj stav po poskytnutí služby, musí být tyto stížnosti neprodleně sděleny poskytovateli služby a jsou řešeny individuálně. Poskytovatel služeb má právo nabídnout klientovi řadu dalších služeb ke zlepšení jeho stavu.
čl. VII Závěrečná ustanovení
Poskytovatel má právo jednostranným úkonem měnit a doplňovat tyto Všeobecné obchodní podmínky. Jestliže dojde k takové změně, bude nová verze Všeobecných obchodních podmínek zveřejněna na webových stránkách _________ a bude automaticky přiložena ke všem novým potvrzením objednávky. Nesouhlasí-li Klient se změnou Všeobecných obchodních podmínek pro poskytování služeb, má právo neprodleně od smlouvy odstoupit (nejpozději do 5 dnů od nabytí jejich účinnosti), jinak se má za to, že se změnou Všeobecných obchodních podmínek pro poskytování služeb souhlasí.
Pokud některé z ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek se stane z nějakého důvodu neplatným, nemá tato skutečnost vliv na platnost ostatních ustanovení. To neplatí, stanoví-li kogentní ustanovení občanského zákoníku něco jiného.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1.11.2024.